Οι ιδανικές ώρες για να γυμνάζεσαι μέσα στη μέρα

Η καλή υγεία είναι άμεσα συνυφασμένη με την άσκηση. Και η γυμναστική οποιαδήποτε ώρα της ημέρας μπορεί να κάνει καλό στον οργανισμό, ψυχικά και σωματικά.

Φυσικά, όπως σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής, υπάρχουν κάποιες ώρες της ημέρας που η γυμναστική μπορεί να αποτελέσει μεγαλύτερο πλεονέκτημα!

Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, οι δείκτες φυσικής κατάστασης, δηλαδή η δύναμη, η αντοχή, ο χρόνος αντίδρασης αλλά και η αεροβική ικανότητα, έδειξαν ότι είναι ελαφρώς καλύτεροι στο διάστημα από τις 4 μέχρι και τις 7 το απόγευμα. Αυτό εξηγείται μέσω της θερμοκρασίας και τις ορμόνες του οργανισμού. Τα επίπεδα των ορμονών και η θερμοκρασία βρίσκονται σε υψηλότερα επίπεδα εκείνες τις ώρες. Ως αποτέλεσμα, οι μυς είναι πιο ευλύγιστοι και παράγουν καλύτερη αναλογία τεστοστερόνης προς κορτιζόλη. Η τεστοστερόνη ενδυναμώνει τους μυς ενώ η κορτιζόλη τους αποδυναμώνει.

Οι διαφορές μπορεί να είναι μικρές, αλλά είναι αρκετές για να προτιμώνται αυτές οι ώρες! Σημαντινό στοιχείο. Ο οργανισμός μπορεί να προσαρμόζεται στις ώρες προπόνησης, ενώ και οι επιδόσεις δεν έχει φανεί πως επηρεάζονται από την ώρα που πραγματοποιείται η γυμναστική. Οι ειδικοί πάντως υποστηρίζουν πως το ιδανικό είναι να προσαρμόζει κανείς την προπόνηση στο ωράριο του και όχι το αντίστροφο.

Η ομάδα του fitness together είναι διαρκώς κοντά σας, για να λύσει κάθε απορία σας και να σας βοηθήσει να πραγματοποιήσετε τους στόχους σας!

Πηγή: e-daily.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *