Θέλω να καίω πολύ λίπος σε λίγο χρόνο! Έτσι θα το κάνεις!

Ιδού 7 τρόποι να περνάς λιγότερες ώρες στο γυμναστήριο καίγοντας, ωστόσο, περισσότερες θερμίδες!

«Θέλω να καίω πολύ λίπος σε λίγο χρόνο!». Έχεις αυτή τη σκέψη συνέχεια στο μυαλό σου κι αν οι επαγγελματικές σου υποχρεώσεις δεν σου επιτρέπουν να αφιερώσεις πολύ χρόνο στο γυμναστήριο; Θέλεις να καίς όσο περισσότερο λίπος γίνεται; Τότε βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να σου ανακοινώσουμε πως ΝΑΙ υπάρχουν τρόποι!

Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μικρά τρικ και αλλαγές για να καις περισσότερο λίπος, ενώ γυμνάζεσαι λιγότερο. Παράδοξο; Διάβασε παρακάτω. Έχεις τέσσερα άκρα, χρησιμοποίησέ τα όλα!

  • Τα περισσότερα μηχανήματα αεροβικής (όπως το ποδήλατο ή ο διάδρομος) στοχεύουν στο κάτω μέρος του σώματός σου. Αν βάλεις στο παιχνίδι και το επάνω μέρος, θα κάψεις περισσότερες θερμίδες. Ο ευκολότερος τρόπος για να συμπεριλάβεις το επάνω μέρος του σώματός σου είναι να αφήσεις τις λαβές και να κινείς τα χέρια σου. Κουνώντας μαζί πόδια και χέρια, θα ανεβάσεις περισσότερο τους παλμούς σου χωρίς να προσθέσεις χρόνο στην προπόνησή σου.
  • Γυμνάσου δίπλα σε αυτόν που τρέχει πιο γρήγορα!
    Είναι γνωστό πως η ομαδική άσκηση αυξάνει τα κίνητρα των ασκούμενων ώστε να πιέζεις περισσότερο τον εαυτό σου (και να καις περισσότερες θερμίδες), ακόμη όμως και αν δεν είσαι τύπος  που μπαίνει στα ομαδικά προγράμματα, μπορείς και πάλι να εκμεταλλευτείς τα οφέλη. Διάλεξε έναν διάδρομο δίπλα στον πιο γρήγορο δρομέα του γυμναστηρίου και μπορεί να διπλασιάσεις τις θερμίδες που καις. Σύμφωνα με μελέτη από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, παρατηρήθηκε πως όταν γυμνάζεσαι με παρέα, καταβάλλεις τη διπλάσια προσπάθεια.
  • Χρησιμοποίησε αντιστάσεις!
    Η αεροβική άσκηση και η προπόνηση ενδυνάμωσης είναι και οι δύο σημαντικά μέρη της εξίσωσης του fitness! Οπότε, γιατί να μην τις συνδυάσεις; Η προσθήκη βαρών χτίζει τη μυϊκή σου μάζα και καθώς ο μυϊκός ιστός καίει περισσότερες θερμίδες απ’ ότι το σωματικό λίπος, είναι μια κατάσταση από την οποία θα σε βοηθήσει έτσι κι αλλιώς. Οι μεγαλύτεροι μύες σου είναι στα πόδια σου. Έτσι αν προσθέσεις βάρη εκεί θα κάψεις όσες περισσότερες θερμίδες είναι δυνατό. Ή και μόνο μια μικρή αύξηση της κλίσης στο διάδρομο ισοδυναμεί με αντίσταση που καίει περισσότερες θερμίδες.

  • Πρόσθεσε διαλειμματική!

    Η εναλλαγή δραστηριότητας υψηλής και χαμηλής έντασης είναι ο πιο σίγουρος τρόπος για να αυξήσεις κατακόρυφα τις θερμίδες που καις. Η προσθήκη μικρών διαστημάτων άσκησης όπου θα τα δίνεις όλα, σου επιτρέπει να κάψεις τις ίδιες θερμίδες που θα έκαιγες σε περίπου μισό χρόνο απ’ ότι αν γυμναζόσουν σε έναν σταθερό ρυθμό. Μια αυστραλιανή μελέτη βρήκε πως άτομα που εναλλάσσαν οχτώ δευτερόλεπτα υψηλής έντασης άσκηση με δώδεκα δευτερόλεπτα χαμηλής έντασης δραστηριότητα για 20 λεπτά έκαψαν περισσότερο λίπος (και αδυνάτισαν πιο γρήγορα) από εκείνα που ασκούνταν με έναν σταθερό ρυθμό για τον διπλάσιο χρόνο.

  • Πήδα!

    Κάνεις ήδη διαλειμματική σαν επαγγελματίας; Πήγαινέ την ένα βήμα πιο μακριά με πλειομετρική. Δούλεψε μερικές «εκρηκτικές», υψηλής έντασης κινήσεις (όπως άλματα και πηδηματάκια) μέσα στο συνηθισμένο σου αεροβικό πρόγραμμα και δες τους παλμούς σου να αυξάνονται. Η αύξηση της έντασης με κινήσεις για όλο το σώμα αποτελεί πρόκληση για τους μύες σου και αυξάνει τις θερμίδες που καις συνολικά.

  • Βγες έξω!
    Μπορεί να μην είναι επιλογή για όλο τον χρόνο, όταν όμως μπορείς, η προπόνηση σε εξωτερικό χώρο δίνει μια μοναδική ώθηση στον αριθμό των θερμίδων που καις. Το διαφορετικό έδαφος και η μικρή αντίσταση από τον αέρα σε βοηθάει να κάψεις περισσότερες θερμίδες χωρίς να προσθέσεις χρόνο στην προπόνησή σου.
  • Μπέρδεψε τους μύες σου!
    Το χειρότερο που μπορείς να κάνεις για τις θερμίδες που καις είναι να αφήσεις το πρόγραμμά σου να γίνει ρουτίνα. Αρκούν λίγες μόνο εβδομάδες για να προσαρμοστεί ένα γυμνασμένο σώμα σε μια άσκηση και να γίνει πιο αποτελεσματικό. Και όσο πιο αποτελεσματικό είναι το σώμα σου, τόσο λιγότερες θερμίδες καίει. Προσπάθησε λοιπόν να δημιουργήσεις σύγχυση στους μύες σου. Άλλαξε την κλίση, την ένταση, την αντίσταση – οτιδήποτε που θα κάνει τους μύες σου να «αναρωτιόνται» ώστε να χρειάζεται να δουλεύουν πιο σκληρά.

Ρώτα σήμερα του γυμναστές του Fitness Together! Εμπλούτισε το πρόγραμμα σου με ασκήσεις που θα σε βοηθοήσουν να κάψεις περισσότερο λίπος!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *