Ποιο είδος γυμναστικής είναι κατάλληλο για μένα;

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη γυμναστικής. Αναλόγως με  τις ανάγκες και τον στόχο του ο κάθε ασκούμενος, μπορεί να επιλέξει αν θα ασχοληθεί με εξατομικευμένη ή ομαδική προπόνηση, με προπόνηση σε μηχανήματα ενδυνάμωσης ή σε προγράμματα αίθουσας. Τα οφέλη της κάθε επιλογής που εισπράττει ο αθλούμενος είναι πολλά και διαφορετικά, παράλληλα με την ικανοποίηση που δίνει η κοινωνικοποίηση στο γυμναστήριο.

Ας δούμε όμως ξεχωριστά τι προσφέρει το κάθε ένα πρόγραμμα διαφορετικά.

Εξατομικευμένη προπόνηση (personal training): Τα είδη γυμναστικής που μπορουν να γίνουν με την ατομική εκγύμναση είναι πολλά:

dsc_0047

  • Kλασσική προπόνηση σε μηχανήματα εδυνάμωσης
  • Pilates & Pilates Reformer
  • Power Plate
  • TRX
  • Crossfit
  • Yoga & Aerial Yoga
  • Kinesis
  • Functional Training
  • Ride Together 

Όπως έχουμε αναφερθεί ξανά στο παρελθόν σε παλαιότερο άρθρο, τα οφέλη της εξατομικευμένης προπόνησης είναι πολλα. Επιγραμματικά αναφέρουμε τα κυριότερα:

  • Πρόγραμμα εγκύμνασης, προσαρμοσμένο στην προσωπικές ανάγκες και τους στόχους μας.
  • Πλάνο δράσης και βοήθεια για τυχόν  θεματα δυσκολίας. 
  • Παρακίνηση και προγραμματισμός καθε προπόνησης. 
  • Αίσθηση ασφάλειας και συγκέντρωσης.
  • Πλήρης επίβλεψη και καθοδήγηση.
  • Αποτελέσματα εγγυημένα και εμφανή στο συντομότερο δυνατό διάστημα.

Small Group Training: Μικρά γκρουπάκια, συνήθως 4-8 ατόμων, που έχουν σχεδόν τα οφέλη της εξατομικευμένης προπόνησης, μια και μιλάμε για έναν μικρό αριθμό ατόμων με παραπλήσιους στόχους. Τα είδη γυμναστικής είναι και πάλι ισάριθμα και ίδια.

29

Oμαδικά προγράμματα: Προγράμματα αίθουσας αερόβιας ή αναεροβιας προπόνησης, η και των δυο μαζι. Ορθοσωμική, piloxing, Zumba, Υoga, pilates, power bars, total body  circuit training κ.α. Η απόδοση και τα οφέλη είναι ανάλογη με το πρόγραμμα που επιλέγουμε.

dsc_013

Έτσι αν κάποιος έχει στόχο την καύση λίπους τα προγράμματα όπως, zumba,  ή οποιοδήποτε αερόβιο πρόγραμμα είναι καταλληλότερα γι’αυτόν.

Εάν πάλι κάποιος έχει ανάγκη από ευλυγισία και διατατικότητα (πχ λόγω καθιστικής εργασίας), προγράμματα όπως yoga & pilates ή ορθοσωμική εξυπηρετούν αυτόν τον σκοπό.

Για μυϊκή ενδυνάμωση θα ήταν καλύτερα να ασχοληθεί με power bars, total body, cross training, circuit training κλπ

 Το σωστότερο θα ήταν η επιλογή στα ομαδικά προγράμματα να γίνει βάσει δοκιμών διότι το πρόγραμμα δεν είναι εξατομικευμένο και υπάρχουν αρκετοί παράμετροι που θα μας κάνουν να αποφασίσουμε που θα κατασταλάξουμε: ο στόχος και οι ανάγκες μας είναι οι πρωτεύοντες παράμετροι και υπάρχουν και δευτερεύοντες όπως η «χημεία» μας με τον Instructor ή  το πόσο ευκολο, απαιτητικό ή «διασκεδαστικό» θέλουμε να είναι ένα πρόγραμμα εκγύμνασης.

Η ομάδα του Fitness Together είναι κοντά σας, να σας βοηθήσει να επιλέξετε το είδος της προπόνησης που σας ταιριάζει ανάλογα με τον στόχο και τις ανάγκες σας, και είναι δίπλα σας σε κάθε βήμα προς την προσωπική σας εξέλιξη.

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *