Προετοιμάστε το σώμα σας για τα χειμερινά σπορ

Η εποχή του χειμώνα είναι γεμάτη με αθλήματα αντοχής και πολλή διασκέδαση. Όπως και το καλοκαίρι, έτσι και ο χειμώνας έχει ορισμένες απαιτήσεις από τη φυσική μας κατάσταση. Ας δούμε πώς μπορείτε να προετοιμαστείτε για τις πιο δημοφιλείς χειμερινές δραστηριότητες. Ενδεικτικά, μερικές από αυτές είναι: σκι ή snowboard, cross-country σκι ή πατινάζ στον πάγο.

Ασκήσεις φυσικής κατάστασης

Όπως και με κάθε άλλη δραστηριότητα, είναι απαραίτητο να προετοιμάζεται το σώμα από πλευράς φυσικής κατάστασης. Χρειάζεται να εκπαιδεύει κανείς τους ενεργητικούς μυες, αλλά επίσης να αναπτύσσει και να ενδυναμώνει την καρδιά και τους πνεύμονες.

Ακόμα, συνιστάται η άσκηση και ενίσχυση των κάτω άκρων (που χρησιμοποιούμε περισσότερο στα χειμερινά σπορ). Το καλύτερο είδος δραστηριότητας για αυτό το σκοπό είναι το κλασικό τρέξιμο ή η αερόβια προπόνηση πολλαπλών δραστηριοτήτων (functional training)

Σχεδόν πάντα, ο στόχος του δρομέα είναι να καλύψει εκατοντάδες χιλιόμετρα. Αντί να εστιάζετε σε κάτι τέτοιο, δοκιμάστε να αλλάξετε στόχο και να κάνετε το τρέξιμο, πιο πολύ κομμάτι της καθημερινής σας προπόνησης σας για 15-20 λεπτά ή περισσότερο. Ένα μεγάλο μέρος της προετοιμασίας για την κατάβαση στις όμορφες πλαγιές χρειάζεται επίσης κάποια προσοχή και εξάσκηση.

dsc_0748

 

Ασκήσεις αντοχής

Ας επικεντρωθούμε σε ένα συγκεκριμένο άθλημα, το οποίο είναι ίσως, το πιο ευρέως διαδεδομένο: η κατάβαση με σκι.

Είναι δύσκολο για τα πόδια και τα γόνατα, επιβαρυντικό για τη μέση και, γενικά, εξαντλητικό, αλλά ταυτόχρονα συναρπαστικό, δυναμικό και το αγαπάμε!

Η πιο κοινή άσκηση που βοηθάει στην προετοιμασία είναι τα κλασικά βαθιά καθίσματα. Μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε εξωτερικό βάρος. Τα καθίσματα είναι μια συνολικά εξαιρετική άσκηση για τα πόδια για να χτίσετε τους μυς. Να κάνετε τουλάχιστον 3-5 σετ των 15 επαναλήψεων.

Επίσης το spinning ενδύκνειται για βελτίωση καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας, ενδυνάμωση ποδιών, κορμού και είναι ένα απο τα βασικά προγράμματα για αντοχή στη δύναμη.

Η κατάλληλη διαφοροποίηση στην προπόνηση γίνεται, επίσης, χρησιμοποιώντας και βοηθήματα ισορροπίας που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε καλύτερη σταθερότητα στην πίστα. Χρησιμοποιήστε Bosu και γυμναστείτε με διάφορες άλλες ασκήσεις ισορροπίας, όπως άλματα με βαθύ κάθισμα, ασκήσεις με άλματα και πηδηματάκια για να αποκτήσετε τη φυσική κατάσταση που χρειάζεται το σκι.

Πάρτε μέρος σε μερικά ομαδικά μαθήματα, που σίγουρα θα σας δώσουν αρκετή δύναμη και ενέργεια για τις πίστες. Τα μαθήματα που μπορείτε να σκεφτείτε είναι: μυϊκές ασκήσεις με βάρη, μαθήματα με Bosu, μαθήματα με ιμάντες (TRX), Kinesis και διάφορες μορφές Yoga, που θα σας βοηθήσουν όχι μόνο με την ευελιξία, αλλά και με τη στατική αντοχή, η οποία είναι απαραίτητη για το σκι.

dsc_0781

Τέλος το cros ft, ένα δυναμικό πρόγραμμα που μας προσφέρει ολοκληρωμένη εκγύμναση με την συνεχόμενη εναλλαγή λειτουργικών ασκήσεων. Και ας μην ξεχάσουμε τα καρδιοαναπνευστικά του οφέλη, αφου τα μικράδιαλείμματα μεταξύ των ασκήσεων αλλα και ο ρυθμός εκτέλεσης τους, κάνουν την καρδιά μας να χτυπά δυνατα και να μας δινει την φυσική κατάσταση που χρειαζόμαστε.

Αν δεν είστε ακόμα βέβαιοι για το τι να βάλετε στο πρόγραμμα της χειμερινής σας προπόνησης, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με τους Trainer μας, οι οποίοι θα σας παρέχουν επαγγελματική καθοδήγηση και εξατομικευμένο πρόγραμμα γυμναστικής που εγγυάται ότι και η «πιο μαύρη πίστα» δεν αποτελεί κανένα πρόβλημα!

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *