Όταν η ζυγαριά, σας λέει ψέματα.

Όταν βάζουμε κάποιο στόχο για να βελτιώσουμε την υγεία μας ή την φυσική κατάσταση μας, μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις είναι να κρατήσουμε το ‘κίνητρο’ κατά την διάρκεια της επίτευξης του στόχου.
Και δεν υπάρχει μεγαλύτερος ‘δολοφόνος’ του κινήτρου από την ζυγαριά – ένα από τα λιγότερο αποτελεσματικά μέτρα για να ελέγξετε την πρόοδο σας. Ο λόγος είναι πως η ζυγαριά δεν μπορεί να μετρήσει μερικούς από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιτυχίας των προσπαθειών σας όπως:
• Το επίπεδο φυσικής κατάστασης σας
• Τα επίπεδα της ενέργειας σας
• Τη δύναμή σας
• Αλλαγές στη σύνθεση του σώματος σας
Όταν ο θέλετε να βελτιώσετε την φυσική σας κατάσταση αλλάζοντας την σύσταση σώματος, ο σωστός στόχος δεν είναι μια γενική απώλεια βάρους αλλά το να αυξήσετε τη μυϊκή μάζα και να μειώσετε το λιπώδες ιστό.
Στην φωτογραφία πιο κάτω, μπορείτε να δείτε πως φαίνονται 2 κιλά λίπους σε σύγκριση με 2 κιλά μυ:
Προσέξτε την διαφορά στον όγκο του λίπους και του μυ. Καταλαβαίνετε τώρα γιατί η ζυγαριά μπορεί να σας παραπλανήσει? Μπορεί εσείς να χάσατε 2 κιλά λίπους και να προσθέσατε 2 κιλά μυϊκής μάζας, βελτιώνοντας ουσιαστικά την σύσταση σώματος σας, αλλά βλέποντας τα νούμερα στην ζυγαριά που δεν έχουνε αλλάξει, να νομίζετε πως δεν έχετε αποτέλεσμα.
Όταν τρώτε σωστά και κάνετε τακτική προπόνηση, οποιαδήποτε αύξηση στους αριθμούς στην ζυγαριά δεν σημαίνουν πως ‘παχύνατε’. Αντίθετα, αυτό σημαίνει πως “χτίσατε” μυϊκή μάζα.
Αν έχετε την συνήθεια να ξυπνάτε και απευθείας να ζυγίζεστε, δεν συμφωνείτε πως τις περισσότερες φορές αυτό σας οδηγεί άμεσα σε αρνητικά συναισθήματα τα οποία μπορούν να επηρεάσουν τη διάθεση σας για το υπόλοιπο της ημέρας;
Για να αποφύγετε λοιπών την κακή διάθεση και τα λανθασμένα συμπεράσματα σχετικά με την πρόοδο σας, συμβουλεύουμε τα ακόλουθα μέτρα παρακολούθησης τα οποία θα σας δώσουν τις πιο σωστές και ακριβής πληροφορίες για την πρόοδο σας.
1) Φωτογραφίες προόδου: Τραβήξτε 3 φωτογραφίες του εαυτού σας – μπροστινή όψη, πισινή όψη και πλαϊνή όψη. Στο τέλος του μήνα, επαναλάβετέ της ίδιες φωτογραφίες και βαλτέ τις κοντά-κοντά για σύγκριση. Μετά από 2-3 μήνες, αν ήσασταν πιστοί στο πρόγραμμα διατροφής και εκγύμνασης σας, θα μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα τις θετικές αλλαγές στο σώμα σας οι οποίες θα σας εμπνεύσουν περισσότερο από κάποια νούμερα στην ζυγαριά και θα σας δώσουν το κίνητρο που χρειάζεστε για να συνεχίσετε. Όπως λένε, «Όταν αρχίζεις να βλέπεις αποτελέσματα, γίνεται εθισμός».
2) Κάντε ένα Fit Test: Στο Fitness Together, διαθέτουμε ένα ειδικό μηχάνημα το οποίο μπορεί να μας δώσει την ακριβή ανάλυση σύστασης σώματος & μέτρησης βασικού μεταβολισμού.
Με βάση τα αποτελέσματα, ένας από τους εξειδικευμένους μας Fitness Instructors, θα μπορέσει να σας εξηγήσει με ακριβή νούμερα το ποσοστό σωματικού λίπους, μυϊκής μάζας και σπλαχνικού λίπους. Κάνοντας το Fit Test κάθε 30 – 40 μέρες, θα μπορείτε να παρακολουθείτε με επιστημονική ακρίβεια την πρόοδο σας.
Το συμπέρασμα? Αφήστε την ζυγαριά στο ντουλάπι (ή καλύτερα…πετάξτε την!).
Συγκεντρωθείτε στην προσπάθεια σας στην γυμναστική και διατροφή, ελέγχετε σωστά την πρόοδο σας και είμαστε σίγουροι πως θα πετύχετε τον στόχο σας!