7 λάθη που κάνουν οι αρχάριοι στη γυμναστική

Όλοι ξεκινάμε το γυμναστήριο με ενθουσιασμό απαιτώντας από την μια μέρα στην άλλη, να γίνουμε fit. Είναι ζωτικής σημασίας οι αρχάριοι να έχουν τις σωστές πληροφορίες από την αρχή, έτσι ώστε το ταξίδι τους στην προπόνηση να παρέχει τα μέγιστα αποτελέσματα, με ασφάλεια χωρίς πιασίματα ή τραυματισμούς. Σήμερα λοιπόν καταγράφουμε τα πιο σημαντικά λάθη που κάνουν οι αρχάριοι στη γυμναστική!

Απουσία ρεαλιστικών στόχων

Είναι πολύ προτιμότερο να κάνετε 2-3 φορές την εβδομάδα γυμναστική για 30-40 λεπτά για πάντα, παρά να κάνετε 1,2,3 μήνες πριν το καλοκαίρι κάθε μέρα μία και μιάμιση ώρα και να σταματήσετε για 1 χρόνο μετά. Γι’ αυτό, βάλτε ως στόχο σας κάτι εφικτό, ένα πρόγραμμα που θα μπορέσετε να κρατήσετε.

Παράλειψη της προθέρμανσης

Όταν παραλείπουμε την προθέρμανση, αυξάνεται η πιθανότητα τραυματισμού, ενώ η καρδιακή συχνότητα ανεβαίνει πολύ γρήγορα. Φροντίστε να αφιερώνετε πάντα τουλάχιστον 5 λεπτά για να κάνετε προθέρμανση και να προετοιμάσετε το σώμα σας για την προπόνηση που θα ακολουθήσει.

Λάθος εκτέλεση ασκήσεων

Η ποιότητα της εκτέλεσης των ασκήσεων είναι καθοριστική για το αποτέλεσμα που θέλετε. Η κακή εκτέλεση των ασκήσεων θα οδηγήσει πιθανώς σε τραυματισμό. Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο να εκτελείτε τις ασκήσεις από μόνοι σας. Ρωτήστε τον γυμναστή να σας δείξει πώς ακριβώς εκτελούνται κάποιες ασκήσεις.

Γρήγορες επαναλήψεις

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη των αρχαρίων είναι ότι κάνουν πολύ γρήγορα τις επαναλήψεις των ασκήσεων, θέλοντας να ξεμπερδέψουν. Με αυτό τον τρόπο όμως οι ασκήσεις δεν έχουν το αποτέλεσμα που πρέπει, αλλά γίνονται και πιο επικίνδυνες.

Αποφεύγουν τα βάρη

Πολλοί πιστεύουν ότι μόνο η αεροβική άσκηση είναι αρκετή για να διατηρήσουν τη φυσική τους κατάσταση. Κάνοντας βάρη αυξάνουμε τον μυϊκό ιστό άρα και τον μεταβολισμό μας και «καίμε» θερμίδες για τις επόμενες 48 ώρες.

Βαράκια στο διάδρομο

Πολλοί θεωρούν ότι κρατώντας βαράκια στα χέρια ή στα πόδια την ώρα που κάνουν διάδρομο, αυξάνουν τα οφέλη της άσκησης. Το μόνο που καταφέρνουν όμως στην πραγματικότητα είναι να επιβαρύνουν τις αρθρώσεις τα γόνατα τους αγκώνες και τους ώμους  τους.

Παράλειψη διατάσεων στο τέλος της προπόνησης

Η πλήρης παράλειψη των διατάσεων είναι πολύ συχνό φαινόμενο και οδηγεί σε πιασίματα, ελλιπή ευλυγισία και τραυματισμούς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *