γυμναστήριο

Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν γυμνάζεσαι

Δυσκολευτήκατε μάλλον πολύ να το πάρετε απόφαση να ξεκινήσετε το γυμναστήριο. Είμαστε σίγουροι ότι πέρασαν πολλές Δευτέρες που είπατε, «από Δευτέρα γυμναστήριο» ή «από Δευτέρα δίαιτα». Η Δευτέρα αυτή λοιπόν ήρθε και μαζί με αυτήν ήρθε και η ώρα να μάθετε τι θα γίνει στο σώμα σας!

Θα αλλάξει η διάθεση σας

Όταν γυμναζόμαστε, ο εγκέφαλος ξεκινά να απελευθερώνει νευροδιαβιβαστές όπως οι ενδορφίνες, με αποτέλεσμα να αισθανόμαστε όμορφα. Επίσης, απελευθερώνεται σεροτονίνη, ένας άλλος νευροδιαβιβαστής που ρυθμίζει τη διάθεση.

Έλεγχος του βάρους

Η άσκηση διατηρεί το βάρος μας και βοηθά σε περιπτώσεις που θέλουμε να χάσουμε κιλά. Όταν ο οργανισμός σας συνηθίζει την τακτική γυμναστική, καίει περισσότερες θερμίδες. Όσο πιο έντονη η δραστηριότητα, τόσο πιο πολλές θερμίδες καίτε. Βέβαια, είναι γνωστό ότι μια μέρα στο γυμναστήριο ανοίγει την όρεξή μας, οπότε πιθανότατα να καταναλώνουμε περισσότερο φαγητό. Ακόμα κι έτσι όμως, η γυμναστική καταφέρνει και πάλι να κάνει το θαύμα της,  αυξάνοντας τον ρυθμό μεταβολισμού, τόσο που καίμε περισσότερες θερμίδες, ακόμα κι όταν ξεκουραζόμαστε.

Καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου

Η αεροβική δραστηριότητα βελτιώνει τη σκέψη και τη μνήμη, πιθανότατα χάρη στην αυξημένη αιμάτωση στον εγκέφαλο κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Καλύτερος ύπνος

Έρευνες έχουν δείξει πως η γυμναστική – και ιδίως στις απογευματινές ώρες – βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου. Ωστόσο, λόγω του ότι κάθε οργανισμός αντιδρά διαφορετικά στην άσκηση δοκιμάστε να ασκηθείτε πρωινές αλλά και απογευματινές ώρες ώστε να προσδιορίσετε ποια ώρα της ημέρας σας βοηθάει να κοιμηθείτε χωρίς διακοπές. Το αποτέλεσμα ενός μη διακεκομμένου ύπνου είναι η καλύτερη ψυχική διάθεση την επόμενη μέρα. Θα είστε ξεκούραστοι, πιο ήρεμοι και γεμάτοι ενέργεια για να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις της νέας ημέρας.

Καλύτερη λειτουργία των πνευμόνων

Η κανονική αεροβική άσκηση δυναμώνει το καρδιαγγειακό σύστημα, επιτρέποντας στους πνεύμονές σας να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά ώστε να προσφέρουν μεγαλύτερες ποσότητες οξυγόνου, όποτε είναι αναγκαίες. Το αποτέλεσμα είναι ότι ασκείστε περισσότερο και με λιγότερη προσπάθεια.