personal training Θεσσαλονίκη

Personal Training: Ποια είναι τα οφέλη του

Έχεις αρχίσει να νιώθεις ότι δεν μπορείς να παραμείνεις αφοσιωμένος στον στόχο σου μέσα από τα ομαδικά προγράμματα; Μήπως απλά ντρέπεσαι να γυμναστείς παρέα με άλλους; Τότε ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις το personal training!

Ένα πρόγραμμα αποκλειστικά φτιαγμένο για σένα

Το ξέρεις καλύτερα απ’όλους ότι δεν είμαστε φτιαγμένοι όλοι για όλα τα είδη προπονήσεων. Οι ασκήσεις που θα κάνεις, θα πρέπει να φιλτράρονται ανάλογα με τις ανάγκες του σώματος σου, την ηλικία σου αλλά και την γενικότερη υγεία σου. Για παράδειγμα, ένας υπέρβαρος άνθρωπος πρέπει να αποφεύγει το τρέξιμο, τα άλματα και οτιδήποτε προκαλεί κραδασμούς στις αρθρώσεις, καθώς «κουβαλάει» μεγάλο φορτίο και επιβαρύνονται περισσότερο οι αρθρώσεις του. Τα άτομα που πάσχουν από αρθρίτιδα, οστεοπόρωση καθώς και παθήσεις της καρδιάς και του κυκλοφορικού δεν θα πρέπει να συμμετέχουν χωρίς την έγκριση του γιατρού, σε προγράμματα αεροβικής γυμναστικής.

Το να έχεις λοιπόν στο πλευρό σου έναν άνθρωπο, που θα καταλάβει πλήρως τις ανάγκες και τις αντοχές σου και θα δημιουργήσει ένα πρόγραμμα κομμένο και ραμμένο για σένα, θεωρείται πολύ σημαντικό.

Αποφυγή τραυματισμών

Με το personal training οι πιθανότητες τραυματισμού είναι ελάχιστες καθώς θα έχεις πάντα από πάνω σου έναν άνθρωπο να σε προσέχει και να σε διορθώνει όταν κάνεις λάθος μια άσκηση, προκειμένου να προλάβεις τον τραυματισμό.

Μυοσκελετική ισορροπία

Είναι πολύ σημαντικό ο personal trainer σου να είναι ικανός να αξιολογήσει τη στάση του σώματός σου, από την πρώτη κιόλας συνεδρία και να διορθώσει τη μυϊκή ανισορροπία που όλοι έχουμε. Για παράδειγμα, αν οι μύες στην μια πλευρά μιας άρθρωσης είναι ισχυρότεροι των μυών της αντίθετης πλευράς, το σώμα τείνει να έλκεται προς την κατεύθυνση των ισχυρότερων μυών. Έτσι λοιπόν ο-η personal trainer, σχεδιάζει ειδικό πρόγραμμα για εσένα με σκοπό την ενδυνάμωση των επιμηκών και αδύναμων μυών και την διάταση των βραχέων, ισχυρών μυών έτσι ώστε να υπάρξει ισοδύναμη έλξη και από τις δύο κατευθύνσεις.

Παθητικές διατάσεις

Οι διατάσεις στο τέλος κάθε προπόνησης είναι απαραίτητες όχι μόνο για να μην πιαστείς, αλλά και για να επέλθει πιο γρήγορα η μυϊκή ισορροπία. Κάνοντας λοιπόν personal training, ο-η personal trainer είναι υποχρεωμένος-η να σου κάνει παθητικές διατάσεις, δηλαδή να σου τεντώσει εκείνος-η όλο το μυϊκό σου σύστημα με ειδικές τεχνικές, με έμφαση τους βραχυμένους μυς σου.

Εμψύχωση

Πόσες φορές έχεις ξεκινήσει το γυμναστήριο και το παράτησες πάνω στον πρώτο μήνα επειδή βαρέθηκες; Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί με το personal training καθώς θα δεις πως θα αναπτύξεις μια ιδιαίτερη σχέση, ίσως και φιλική, που δύσκολα θα πεις όχι. Ο personal trainer θα σε ενθαρρύνει, θα σε εμψυχώσει και μερικές φορές μπορεί να σε πιέσει, αν χρειαστεί, με σκοπό να ξεπεράσεις τα όριά σου.