Kickboxing: 6+1 οφέλη

Το kickboxing είναι ένα μαχητικό άθλημα που συνδυάζει προπόνηση και αυτοάμυνα και απευθύνεται σε άνδρες, γυναίκες αλλά και παιδιά. Μπορεί να ωφελήσει την υγεία και την ποιότητα ζωής σας με πολλούς τρόπους καθώς γυμνάζει ολόκληρο το σώμα κινητοποιώντας πολλές αρθρώσεις και μεγάλες μυϊκές ομάδες!

Γυμνάζει όλο το σώμα

Το kickboxing συνδυάζει την αερόβια άσκηση με ασκήσεις αντοχής. Κανένα μέρος του σώματος δεν εξαιρείται κατά την εκτέλεση αυτής της άσκησης. Με την ταυτόχρονη λειτουργία των μυών του κορμού, οι μύες των μηρών, των χεριών και των ποδιών, έχουμε μία πλήρη προπόνηση.

Ανακουφίζει από το στρες

Κατά την εξάσκηση του kickboxing απελευθερώνεται στον οργανισμό μας η ορμόνη ενδορφίνη ή αλλιώς η ορμόνη της ευτυχίας, με αποτέλεσμα να ανεβαίνει η διάθεση και η αυτοπεποίθηση μας και να νιώθουμε πιο δυνατοί.

Βελτιώνει την στάση του σώματος

Tο kickboxing ενδυναμώνει τον κορμό αλλά και τους μύες που βρίσκονται στην κοιλιά και χαμηλά στην πλάτη με αποτέλεσμα να βοηθά στη βελτίωση της ευελιξίας και της στάση του σώματός μας.

Αυξάνει την αντοχή και δυναμώνει την καρδιά

Το kickboxing έχει θετικό αντίκτυπο στο καρδιαγγειακό και αναπνευστικό σύστημα. Οι κινήσεις που περιλαμβάνει ενισχύουν την καρδιά και την αντοχή, ενώ σε μακροπρόθεσμη βάση βοηθούν επίσης στον έλεγχο της πίεσης του αίματος.

Βελτιώνει την ισορροπία

Με τα γρήγορα στριφογυρίσματά του, το kickboxing μπορεί να βελτιώσει τη σταθερότητα και την ισορροπία μας. Τα ποσοστά πτώσης αυξάνονται με την ηλικία λόγω της μειωμένης σταθερότητας. Μια καλή ισορροπία, θα μας βοηθήσει να προλάβουμε προβλήματα στη σταθερότητά μας στο μέλλον, αλλά και στην πρόληψη καταγμάτων των οστών.

Βελτίωση του συντονισμού

Κάθε συνδυασμός χτυπημάτων (γροθιές και κλωτσιές) μας βοηθάει να συντονίσουμε καλύτερα τις κινήσεις των χεριών και των ποδιών μας, κάτι που ωθεί στην βελτίωση του γενικότερου συντονισμού των κινήσεων του σώματος μας.

Λειτουργεί ως μηχανισμός αυτοάμυνας

Όπως και άλλες πολεμικές τέχνες, ακόμη και το cardio kickboxing ή το kickboxing στο γυμναστήριο, μπορεί να βοηθήσει στην αυτοάμυνα. Οι γροθιές και οι κλωτσιές θα πρέπει να γίνονται με σωστή τεχνική και χρονοδιάγραμμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *