Έτοιμοι για Spinning; Let’s Ride Together

Το indoor cycling πρωτοεμφανίστηκε στην Ελλάδα την δεκαετία του 1990 και η υποδοχή του από τους πελάτες των γυμναστηρίων ήταν πολύ θερμή, για να φτάσουμε τα τελευταία χρόνια να μιλάμε για ένα από τα πιο πετυχημένα ομαδικά προγράμματα. Σε αυτό φυσικά συμβάλλει το γεγονός ότι είναι μια μορφή άσκησης για όλο τον κόσμο, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου και τριβής με την σωματική άσκηση.

Το ποδήλατο που χρησιμοποιείτε στο spinning διαφέρει από το κλασικό στατικό ποδήλατο αφού μιλάμε για ποδήλατο τύπου πίστας. Η αντίσταση προέρχεται από τον μπροστινό τροχό και είναι ρυθμιζόμενη. Στα ειδικά χαρακτηριστικά συμπεριλαμβάνεται η ύπαρξη φρένου, ενώ η αίσθηση που δίνει η ποδηλάτιση είναι τελείως διαφορετική από οποιοδήποτε άλλο είδος. Η σέλα ρυθμίζεται κάθετα και οριζόντια.

Ορολογία του spinning

  • Ανηφόρα: Αυξάνουμε την αντίσταση ώστε να προσομοιώνει μια ανηφορική διαδρομή
  • Άλμα: Αυξάνουμε το ρυθμό καθώς σηκώνουμε  για λίγο τους γλουτούς και μετά τους ακουμπάμε ξανά στη σέλα
  • Τρέξιμο: Βάζουμε τις παλάμες στη δεύτερη ή στην τρίτη θέση, στεκόμαστε  ίσια και κάνουμε πετάλι σε γρήγορο ρυθμό

 

Οφέλη

Γυμνάζει όλο το σώμα

Το spinning  είναι ένας από τους πιο διασκεδαστικούς τρόπους να κάψετε λίπος από την κοιλιά, ενώ παράλληλα γυμνάζει χέρια και πόδια βοηθώντας στην γράμμωση του σώματος. Επιπλέον βοηθά στην απώλεια 500 ως 700 θερμίδων σε κάθε συνεδρία.

Είναι γρήγορο

Τα 45 λεπτά της κάθε συνεδρίας περνάνε πολύ γρήγορα. Αυτό είναι πολύ καλό για όλους εσάς που έχετε πολυάσχολη καθημερινότητα καθώς μπορείτε να «πεταχτείτε» ακριβώς μετά τη δουλειά.

Βοηθάει την στάση του σώματος

Με την πειθαρχία που απαιτεί το συγκεκριμένο είδος γυμναστικής γυμνάζονται οι μύες των ποδιών και αποκτούμε την πολυπόθητη γράμμωση. Παράλληλα, δυναμώνει και η πλάτη και βελτιώνεται η στάση του σώματος.

Είναι διασκεδαστικό

Η δυνατή μουσική που βοηθάει και στην διάθεση αλλά και στον ρυθμό με τον οποίο κάνεις το μάθημα, μας αναζωογονούν και μας κάνουν να χαμογελάμε.

Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός στη γυμναστική

Στο spinning δεν χρειάζεται τρομερή τεχνική που χρειάζεται σε άλλα είδη ασκήσεων όπως το  Pilates και η Yoga. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τρέχεις πάνω στο στατικό ποδήλατο! Ό,τι εξτρά ασκήσεις προτείνει ο instructor, θα είναι αρκετά απλό στην υλοποίηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *