7+1 υπερτροφές που πρέπει να βάλεις στο διαιτολόγιο σου

Ονειρεύεσαι το τέλειο σώμα και δεν ξέρεις πως θα το αποκτήσεις; Φυσικά με συνδυασμό γυμναστικής και σωστής διατροφής. Διάβασε παρακάτω 8 superfoods που πρέπει να βάλεις σήμερα κιόλας στο διαιτολόγιο σου για να έρθεις ένα βήμα πιο κοντά στο σώμα που επιθυμείς αλλά και να ωφελήσεις την υγεία σου!

Φράουλες

Οι φράουλες περιέχουν περισσότερη βιταμίνη C από τα πορτοκάλια και προσφέρουν προστασία απέναντι στα εμφράγματα, στην εξασθένηση της μνήμης και στην καταστροφή του δέρματος από τις ακτίνες UV. Ακόμα, η μεγάλη περιεκτικότητά τους σε αντιοξειδωτικές ουσίες θεωρείται ότι αυξάνει τη χοληστερίνη HDL, τη λεγόμενη καλή χοληστερίνη.

Σπαράγγια

Τα σπαράγγια είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες, μεταξύ αυτών η γλουταθειόνη, η βιταμίνη C, η β – καροτίνη, η βιταμίνη Ε και ο ψευδάργυρος, το μαγνήσιο και το σελήνιο. Οι ουσίες αυτές έχουν συσχετιστεί με μειωμένη πιθανότητα εμφάνισης χρόνιων προβλημάτων υγείας, όπως ο διαβήτης τύπου 2, τα καρδιαγγειακά και πολλές περιπτώσεις καρκίνου. Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε ασπαραγίνη, λειτουργεί ως φυσικό διουρητικό και αυξάνει την διούρηση, όχι μόνο απελευθερώνοντας τα υγρά αλλά και απαλλάσσοντας τον οργανισμό από τα περίσσεια άλατα.

Μύρτιλλα

Τα μύρτιλλα περιέχουν ένα είδος αντιοξειδωτικού που ονομάζεται ανθοκυανίνη. Έχει αποδειχθεί ότι οι ανθοκυανίνες αυξάνουν τα σήματα μεταξύ των εγκεφαλικών κυττάρων και βελτιώνουν την αντοχή τους, ενισχύοντας την μάθηση και την μνήμη.

Βερίκοκα

Ένα μόνο βερίκοκο περιέχει μία καλή ποσότητα σε βιταμίνη Α και C, όπως επίσης και φυτικές ίνες και κάλιο. Επίσης, προσφέρει σίδηρο, που σε συνδυασμό με την παρουσία της βιταμίνης C, απορροφάται πιο εύκολα από το σώμα. Και όλα αυτά, μόνο με 17 θερμίδες!

Gouda

Σας φαίνεται περίεργο; Κι όμως αποτελεί superfood! Περιέχει βιταμίνη Κ2, μία από τις πιο σημαντικές θρεπτικές ουσίες, που οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν έλλειψη. Η βιταμίνη αυτή παίζει ρόλο στην υγεία των οστών και των δοντιών ενώ προλαβαίνει την εξέλιξη της αθηροσκλήρωσης.

Αβοκάντο

Τα λιπαρά που περιέχει το αβοκάντο είναι τα ωφέλιμα μονοακόρεστα λιπαρά, όπως το ελαϊκό οξύ, που συντελούν στη καλή λειτουργία της καρδίας και των αγγείων, μειώνει τη «κακή» χοληστερόλη LDL, διευκολύνει τη πέψη και τη καλή λειτουργία του εντέρου.

Ακτινίδιο

Το ακτινίδιο περιέχει περισσότερη βιταμίνη C σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο φρούτο. Είναι υψηλής περιεκτικότητας σε κάλιο το οποίο βοηθάει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, μαγνήσιο, φώσφορο και φυτικές ίνες οι οποίες ενισχύουν τη σωστή λειτουργία του εντέρου και βοηθούν τη διαδικασία της πέψης.

Κεράσια

Τα κεράσια περιέχουν αρκετές φυτικές ίνες, μεταλλικά άλατα, ενώ διακρίνονται για τις βιταμίνες A, B και C. Είναι γεμάτα ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο, φώσφορο, σίδηρο και χαλκό. Πέρα από το πλήθος θρεπτικών συστατικών, τα κεράσια μειώνουν αισθητά την πνευματική κόπωση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *