9 συμβουλές για μετά τη γυμναστική. Λάβε τα μέγιστα οφέλη της άσκησης

Μόλις τελείωσες μία σκληρή προπόνηση και είσαι έτοιμος να φύγεις σωστά? Όχι τόσο γρήγορα, αφού ό,τι κάνεις μετά την προπόνηση μπορεί να επηρεάσει τα αποτελέσματα της άσκησης. Παρακάτω θα βρεις 9 συμβουλές για να λάβεις τα μέγιστα οφέλη από την άσκηση.

1. Μην φύγεις άμεσα από το γυμναστήριο. Περίμενε να χαλαρώσεις έστω για 5 λεπτά προκειμένου να επανέλθουν οι καρδιακοί παλμοί στο φυσιολογικό επίπεδο. Εάν δεν έχεις χρόνο διαθέσιμο είναι προτιμότερο να προσαρμόσεις την προπόνησή σου με 1-2 λιγότερες ασκήσεις ώστε να μην αγχώνεσαι.
2. Μην παραλείψεις σε καμία περίπτωση το stretching και τις διατάσεις έτσι ώστε να ξεκουραστούν οι μύες. Έτσι προλαμβάνεις τους τραυματισμούς.
3. Μην μείνεις πολλή ώρα με τα ιδρωμένα ρούχα και κυρίως μην φύγεις με αυτά -ειδικά τον χειμώνα.
5. Απέφυγε να πιείς κάποιο energy drink, καθώς τέτοιου είδους ροφήματα περιέχουν αρκετή  ζάχαρη και πολλές θερμίδες.
6. Καλό είναι να καταγράψεις τις επιδόσεις σου και τον χρόνο που γυμνάστηκες, ώστε να δημιουργησεις ένα προσωπικό αρχείο με την εξέλιξή σου.
8. Μην παραλείψεις να φάς και να πιείς νερό ώστε να αναπληρώσεις όλες τις πηγές ενέργειας σου..
9. Φρόντισε να κοιμασαι τουλάχιστον ένα οκτάωρο το βράδυ, ειδικά σε περιόδους έντονης προπόνησης.

H ομαδα του Fitness Together, είναι καθολη τη διάρκεια της προπόνησής κοντα σου, ώστε να σε συμβουλευσει σε ότι χρειαστεις!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *