3 χρήσιμες συμβουλές για Γράμμωση και Υγεία

Γνωρίζατε ότι το λίπος της κοιλιάς παράγει μια ορμόνη που αυξάνει την όρεξη;  Τα κύτταρα του κοιλιακού λιπώδους ιστού παράγουν την ορμόνη NPY. Μέχρι πρόσφατα ήταν γνωστό ότι η NPY ορμόνη ήταν η μόνη που παράγεται από τον εγκέφαλο. Τώρα Καναδοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι το κοιλιακό λίπος παράγει σημαντικές ποσότητες αυτής της ορμόνης.

Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι παχύσαρκοι άνθρωποι τρώνε περισσότερο φαγητό είναι επειδή ο εγκέφαλος παράγει πάρα πολλή ορμόνη NPY (νευροπεπτίδιο Y). Η ορμόνη NPY κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται πεινασμένοι όλη την ώρα. Όπως μπορείτε να δείτε το κοιλιακό λίπος μπορεί να οδηγήσει σε έναν φαύλο κύκλο, καθώς μπορεί να αυξήσει την όρεξη και την κατανάλωση τροφίμων.

Η μεγαλύτερη μείωση του λίπους στην κοιλιά μπορεί να έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Θα μειωθεί η αρτηριακή πίεση και η χοληστερόλη σας και θα μειωθεί ο κίνδυνος εμφάνισης του σακχαρώδη διαβήτη και της καρδιακής νόσου. Τώρα, ρίξτε μια ματιά σε μερικές απλές συμβουλές για να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς και να έχετε τους τέλειους κοιλιακούς.

  • Βάλτε τα δημητριακά ολικής αλέσεως στη διατροφή σας! Μια ομάδα στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια, μελέτησε μια ομάδα παχύσαρκων ενηλίκων που αντιμετώπιζαν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής νόσου. Κατά την έρευνα διαπίστωσαν ότι εκείνοι που αύξησαν την κατανάλωση δημητριακών ολικής άλεσης έχασαν περισσότερο κοιλιακό βάρος. Αυτή είναι η πρώτη μελέτη που δείχνει ότι τα δημητριακά ολικής αλέσεως μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια βάρους. Παράλληλα μειώνουν τον κίνδυνο πολλών χρόνιων ασθενειών.

Σε γενικές γραμμές, οι ειδικοί συστήνουν την κατανάλωση δημητριακών ολικής αλέσεως και όχι προϊόντων από λευκό αλεύρι. Τα ολικής αλέσεως έχουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά & φυτικές ίνες, που μπορούν να διατηρήσουν τα επίπεδα του σακχάρου πιο σταθερά κατά τη διάρκεια της ημέρας.

  • Μειώστε το στρες! Το μυστικό για τη μείωση του στρες είναι η άσκηση, η σωστή ξεκούραση και άλλες δραστηριότητες, όπως ο διαλογισμός.
  • Διακοπή του καπνίσματος! Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι το κάπνισμα βοηθά στην απώλεια βάρους. Πολλές μελέτες, όμως, υποστηρίζουν το αντίθετο. Υπάρχει ισχυρή στατιστική σχέση μεταξύ καπνίσματος & κοιλιακού βάρους, παρά το γεγονός ότι κατά μέσο όρο, οι καπνιστές ζυγίζουν λιγότερο από τους μη καπνιστές.

Το προσωπικό του Fitness Together βρίσκεται διαρκώς δίπλα σας!

Οι γυμναστές μας και ο ειδικός διατροφολόγος μας, είναι εδώ ώστε να σας βοηθήσουν να επιτύχεται τα μέγιστα αποτελέσματα. Ρωτήστε τους!

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *