Εγγραφή στο γυμναστήριο: Οδηγός για αρχάριους

Αναμφισβήτητα, η απόφαση για εγγραφή σε γυμναστήριο είναι μια σωστή απόφαση, ανεξαρτήτως εάν είναι απολύτως συνειδητοποιημένη ή αν έχει γίνει ελαφρά τη καρδία. Και στις δύο περιπτώσεις το να βάλεις τη γυμναστική στη ζωή σου σημαίνει εκτός από βελτίωση της σωματικής και ψυχικής υγείας και προσαρμογή του εβδομαδιαίου προγράμματος μας καθώς και κατάλληλη διαχείριση του προσωπικού χρόνου. Από τη στιγμή που η απόφαση αυτή είναι ειλημμένη και έχει πραγματοποιηθεί η εγγραφή στο γυμναστήριο θα πρέπει να προσέξεις μερικές λεπτομέρειες οι οποίες θα σε βοηθήσουν να προσαρμοστείς καλύτερα και να λάβεις σε βάθος χρόνου τα μέγιστα οφέλη της προσπάθειας που θα καταβάλεις.

  • Γνωριμία με το χώρο.

Είναι λογικό όταν βρίσκεσαι σε ένα νέο χώρο να νιώθεις λίγο “έξω από τα νερά σου”, οπότε το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνεις είναι να εξοικειωθείς με το περιβάλλον. Μη διστάσεις να ζητήσεις βοήθεια από το προσωπικό του γυμναστήριου. Θα σε κατατοπίσουν πλήρως και θα σε βοηθήσουν να νιώσεις οικεία με το χώρο.

  • Κατάλληλο outfit.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να έχεις αθλητικά παπούτσια αποκλειστικά για το χώρο του γυμναστηρίου. Αναφορικά με το ντύσιμο, εδώ δε υπάρχουν στυλιστικοί κανόνες. Μπορείς να φορέσεις κάτι με το οποίο αισθάνεσαι άνετα και φυσικά θα είναι κατάλληλο για τις ασκήσεις που θα εκτελείς.

  • Γνωριμία με τα μηχανήματα.

Εδώ ισχύουν ακριβώς τα ίδια με αυτά που αναφέραμε παραπάνω σχετικά με το χώρο.

Δεν είσαι υποχρεωμένος να γνωρίζεις τη λειτουργία όλων των μηχανημάτων. Και πάλι, μη διαστάσεις να ανατρέξεις για βοήθεια σε κάποιο μέλος του προσωπικού ώστε να σου εξηγήσει τη λειτουργία του καθώς και ποια μέρη του σώματος γυμνάζει.

  • Τι να έχω μαζί μου.

Το τρίπτυχο έχει ως εξής: Πετσέτα, νερό, συσκευή μουσικής.

Για τα δύο πρώτα δε χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη επεξήγηση. Αναφορικά με τη μουσική, τεχνηέντως έχει γραφτεί ως “συσκευή μουσικής” και όχι κινητό, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που μας αποσπά την προσοχή. Αλήθεια πόσες φορές δεν σταμάτησες το πρόγραμμα σου για να τσεκάρεις το μήνυμα που μόλις ήρθε; Οπότε η κατάλληλη θέση για το κινητό είναι στο ντουλαπάκι των αποδυτηρίων. Είναι προτιμότερο να πάρεις μαζί σου μια συσκευή τύπου ipod.

  • Ατομική προπόνηση ή ομαδική;

Ακόμα κι αν είσαι λάτρεις των ατομικών αθλημάτων, θα δεις πως τα ομαδικά προγράμματα γυμναστικής θα σου δώσουν περισσότερα κίνητρα για να κάνεις σωστά τις ασκήσεις, θα σπάσουν τη μονοτονία και θα περάσεις και καλά.

  • Διώξε της αρνητικές σκέψεις σχετικά με το ρυθμό σου.

Εκείνη τη στιγμή σημασία έχει απλώς το ότι κινείσαι και όχι το πως κινείσαι. Άλλωστε, να είναι σχεδόν σίγουρο ότι κανείς δεν σε κοιτάζει καθώς και οι υπόλοιποι ασχολούνται με το πως θα βρουν το δικό τους ρυθμό!

  • Μίλα με τους προπονητές.

Μη ντραπείς να μιλήσεις μαζί τους και να τους εξηγήσεις τους φόβους αλλά και τις προσωπικές ανάγκες σου. Είναι εκεί για να σε ακούσουν, να καταγράψουν το ιστορικό σου ώστε να σου προτείνουν το σωστό πρόγραμμα που θα σε βοηθήσει να πετύχεις τα μέγιστα.

  • Βάλε μικρούς στόχους στην αρχή

Δεν χρειάζονται υπερβολές στην αρχή. Το ότι πήρες την απόφαση να έρθεις στο γυμναστήριο είναι το πρώτο βήμα. Παρ’ όλα αυτά δε σημαίνει ότι με το καλημέρα θα δεις αποτελέσματα στον καθρέφτη. Αυτό από μόνο του είναι λογικό να σε αγχώσει και να σε οδηγήσει σε υπερβολές. Μην πέσεις σε αυτή την παγίδα. Η υπομονή είναι αρετή και είναι σίγουρο ότι με τις συμβουλές των προπονητών σου θα οδηγηθείς στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *