10 Τροφές που βοηθούν τον μεταβολισμό

Όσο πλησιάζουμε προς το καλοκαίρι, τόσο περισσότερο νιώθετε πως θέλετε να χάσετε το ανεπιθύμητο βάρος. Δεν αρκεί όμως μόνο η γυμναστική σε αυτή τη προσπάθεια. Πρέπει να εντάξετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο ορισμένες τροφές που θα ενισχύσουν το μεταβολισμό σας και θα σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερο λίπος! Σήμερα θα σας παρουσιάσουμε 10 τροφές που βοηθούν τον μεταβολισμό σας και θα σας φέρουν ένα βήμα πιο κοντά στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Γκρέιπφρουτ

Το ξέρουμε ότι στους περισσότερους η ιδέα του ξινού γκρέιπφρουτ δεν ακούγεται και πολύ καλή. Όμως το συγκεκριμένο παρεξηγημένο φρούτο είναι πλούσιο σε βιταμίνη C  και καταπολεμά τις απότομες αυξήσεις της ινσουλίνης που οδηγούν σε αύξηση του βάρους.

Λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος είναι πλούσιος σε Ω3-λιπαρά οξέα που βοηθούν στη μείωση των επιπέδων των ορμονών του στρες όπως η κορτιζόλη, που συμβάλλουν στην αποθήκευση του λίπους.

Σκόρδο

Το σκόρδο περιέχει αλισίνη, η οποία έχει προστατευτική δράση βοηθώντας τα κύτταρα να μειώσουν τις λιπαρές αποθέσεις.

Κόκκινο κρασί

Παρότι περιέχει αρκετές θερμίδες, η μέτρια κατανάλωση κρασιού μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Τα σταφύλια περιέχουν ουσίες που έχουν ανασταλτική δράση έναντι της πρόσληψης βάρους.

Καυτερές πιπεριές

Ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Λος Άντζελες μελέτησαν τη σχέση της καψαϊκίνης με το «κάψιμο» θερμίδων και λίπους και βρήκαν, ότι η ουσία αυτή που περιέχεται στις καυτερές πιπεριές ενίσχυε το «κάψιμο» θερμίδων μετά από ένα γεύμα.

Νερό

Ακόμη και μία ήπια αφυδάτωση μπορεί να επηρεάσει τον μεταβολισμό σας. Προτιμήστε το κρύο νερό καθώς ο οργανισμός σας θα χρειαστεί περισσότερη ενέργεια και ως εκ τούτου θα κάψει περισσότερες θερμίδες προκειμένου να το φέρει στη θερμοκρασία του σώματος σας.

Σπανάκι

Το σπανάκι είναι πλούσιο σε σίδηρο.  Ο σίδηρος βοηθάει στη μεταφορά του οξυγόνου που χρειάζονται οι μύες μας για να κάψουν το λίπος.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε ασβέστιο και βιταμίνη C. Τα 2 αυτά στοιχεία συνεργάζονται για να σας βοηθήσουν να κάψετε θερμίδες πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Το ασβέστιο ενεργοποιεί το μεταβολισμό σας, ενώ η βιταμίνη C σας βοηθά να απορροφήσετε περισσότερο ασβέστιο.

Πεπόνι

Το πεπόνι είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και νερό, «γεμίζει» το στομάχι ενισχύοντας το αίσθημα κορεσμού και προσφέροντας χαμηλό αριθμό θερμίδων.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι περιέχει μία ένωση που ονομάζεται EGCG, που αυξάνει ελαφρώς τη διαδικασία καύσης του λίπους στο σώμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *