“Κορμί” σε έναν μήνα; Γιατί η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!

Κατανοητή η επιθυμία κατά τα πρώτα καλοκαιρινά μπάνια να εμφανιστούμε στην παραλία με ένα –αν μη τι άλλο- αξιοπρεπές κορμί. Και, παρόλο που είναι σχεδόν αδύνατο να διορθώσουμε άμεσα τις αμαρτίες ενός ολόκληρου χειμώνα, αν όχι ολόκληρων ετών, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία! Δεν θα σας προτείνουμε κάποια δίαιτα – express, ούτε και κάποια πολύωρη, εξαντλητική γυμναστική. Υπάρχουν όμως κάποια βασικά tips, που συνδυάζουν άσκηση και υγιεινή διατροφή, με τα οποία μπορούμε να εξασφαλίσουμε ένα λεπτότερο, σφριγηλότερο και πιο γραμμωμένο σώμα, ένα μόλις μήνα πριν τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Αρκεί, αυτό το μήνα, να βάλουμε το σώμα μας σε προτεραιότητα.

Πριν ξεκινήσουμε οτιδήποτε, πρέπει να οργανώσουμε τη γυμναστική και τη διατροφή μας με σχολαστικότητα, λαμβάνοντας υπόψιν τις προσωπικές μας παραμέτρους (φύλο, κιλά, φυσική κατάσταση) και θέτοντας ένα χρονικό deadline, το οποίο θα μας δεσμεύει. Ο στόχος μας τώρα, θα πρέπει να βρίσκεται υψηλότερα των προσδοκιών μας, να αποτελεί, δηλαδή, ουσιαστικό κίνητρο, ακόμα και αν τελικά δε φτάσουμε στο επιθυμητό όριο.

Φορέστε τα πιο άνετα ρούχα και παπούτσια σας και ξεκινάμε! Για ένα πρόγραμμα γυμναστικής που θα καλύψει τις δικές σου ανάγκες και θα σου χαρίσει το σώμα που ονειρεύεσαι οι άνθρωποι του Fitness Together είναι εδώ για σένα! Συμβουλέψου τους εξειδικευμένους γυμναστές μας, οι οποίοι και είναι αυτοί που θα επιμεληθούν το πρόγραμμα γυμναστικής που θα καλύψει τις δικές σου ανάγκες!

Η καθημερινή άσκηση αυτών των 30 ημερών, δεν είναι από μόνη της αρκετή για να πετύχουμε το στόχο μας! Είναι εξίσου απαραίτητο να ακολουθήσουμε και μία ισορροπημένη διατροφή, απαλλαγμένη από trans λιπαρά και υψηλή σε φυτικές ίνες! Σε συνδυασμό, λοιπόν, με πολύ, πάρα πολύ νερό, τα γεύματά μας πρέπει να βασίζονται σε κάποια συγκεκριμένα τρόφιμα, φρούτα και λαχανικά, που είναι πλούσια σε θρεπτική αξία και φτωχά σε θερμίδες.

Αυτά τα τρόφιμα είναι:

  1. Οι τομάτες και οι πιπεριές, που είναι πλούσιες σε λυκοπένιο, ισχυρό αντιοξειδωτικό, βιταμίνη Α και C. Επιλέξτε ώριμες, μυρωδάτες ντομάτες και δημιουργήστε δροσερές σαλάτες και φρέσκες σάλτσες για ζυμαρικά. Οι πιπεριές, από την άλλη, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε σαλάτες αλλά και ψητές, σαν συνοδευτικό σε άλλα φαγητά!
  2. Φρούτα με σπόρους, όπως οι φράουλες, τα βατόμουρα, τα φραμπουάζ, διαθέτουν επίσης ισχυρά αντιοξειδωτικά και βοηθούν στην αποφυγή της καταστροφής των κυττάρων. Αποτελούν εξαιρετική πηγή φυτικών ινών και είναι πολύ χαμηλά σε θερμίδες. Δημιουργήστε με αυτά δροσερές φρουτοσαλάτες, ή σαλάτες με κοτόπουλο στη σχάρα, ή εμπλουτίστε με αυτά το γιαούρτι και τα δημητριακά σας.
  3. Το μάνγκο είναι άλλο ένα φρούτο, απαραίτητο όταν ακολουθούμε κάποια δίαιτα. Αποτελεί χρήσιμη πηγή καλίου και βιταμίνης Α και C. Είναι πολύ χορταστικό ενώ ένα μάνγκο διαθέτει περίπου 135 θερμίδες. Μπορείτε και αυτά να τα φάτε σκέτα, σε φρουτοσαλάτα ή να γαρνίρετε, με φέτες μάνγκο, φιλέτα ψητών ψαριών. Η γεύση τους είναι μοναδική!
  4. Το γιαούρτι και τα άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα σε χαμηλά πάντα λιπαρά, είναι απαραίτητες πηγές ασβεστίου και πρωτεΐνης. Μελέτες έχουν αποδείξει πως τα γαλακτοκομικά είναι απαραίτητα όταν ακολουθούμε μία διατροφή με μειωμένες θερμίδες για να κρατούν το σκελετό μας γερό και να μας χορταίνουν χωρίς να μας παχαίνουν. Το παγωμένο γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά μπορεί κάλλιστα να ικανοποιήσει την ανάγκη μας για παγωτό!
  5. Τα όσπρια, και κυρίως τα φασόλια, και ακόμα περισσότερο οι γίγαντες, κυριαρχούν πάντα στις δίαιτες, καθώς με τις πρωτεΐνες και τις ίνες τους μπορούν να αντικαταστήσουν επάξια το κρέας. Δεν είναι ανάγκη να τα τρώτε μόνο σαν λαδερό. Βράστε τα και προσθέστε τα σε σαλάτα ή συνδυάστε τα με ριζότο λαχανικών.

Ενημερώσου εδώ για όλα τα διαθέσιμα προγράμματα, αλλά και για τις υπηρεσίες διατροφολόγου θα βρεις διαθέσιμες στο Fitness Together!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *